حمله چشمی به بیژن حیدری آقای نکونام اگر گل می‌زدی، پرسپولیس کامبک نمی‌کرد| فرصتی که سوخت و هدر رفت گولسیانی نمی خواهد یورو را از دست بدهد لیست پرستاره اوسمار برای پرسپولیس لو رفت نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایران و ایتالیا در لیگ ملت‌ها(۴ خرداد ۱۴۰۳) درویش باز هم وعده تمدید داد علیپور جای آل کثیر را می گیرد؟ گل گهر همچنان به دنبال مدافع پرسپولیس تاریخ و ساعت بازی منچستریونایتد و منچسترسیتی در فینال جام حذفی انگلیس | جنگ قهرمانی در دربی منچستر پخش زنده بازی ایران و ایتالیا در لیگ ملت‌های والیبال (۵ خرداد ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین صحبت‌های جواد نکونام پس از تساوی استقلال مقابل نساجی | نمی‌خواهند بگذارند قهرمان شویم! برنامه هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال | این‌بار، استقلال دنبال پرسپولیس! صحبت‌های اوسمار پس از پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان | کامبک پرسپولیس در تاریخ می‌ماند جدول لیگ برتر فوتبال ایران پس از پایان هفته بیست و هشتم | پرسپولیس، صدر را از استقلال قاپید! ویدیو گل چهارم پرسپولیس به استقلال خوزستان توسط اورونوف (۴ خرداد) | کامبک پرسپولیس کامل شد! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و هوادار (۴ خرداد ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان جایگاه سوم را تثبیت کردند ویدیو واکنش علیرضا بیرانوند به شعار هواداران پرسپولیس در بازی با استقلال خوزستان نتیجه بازی استقلال و نساجی قائمشهر | استقلال نبرد و دوم شد+ ویدیو گل‌ها(۴ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال تهران و نساجی قائمشهر(۴ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان | کامبک سرخپوشان در ثانیه های پایانی(۴ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها
سرخط خبرها

بنزما قاتل رقبای رئال مادرید| شکار در ۱۲ ثانیه!

  • کد خبر: ۱۰۴۸۹۷
  • ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
بنزما قاتل رقبای رئال مادرید| شکار در ۱۲ ثانیه!
کسی فکرش را هم نمی‌کرد که مهاجم ۳۴ ساله رئال مادرید به مرد اول همه مسابقات بزرگ این فصل تیمش تبدیل شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کسی فکرش را هم نمی‌کرد که مهاجم ۳۴ ساله رئال مادرید به مرد اول همه مسابقات بزرگ این فصل تیمش تبدیل شود. باورنکردنی مثل عملکرد درخشان کریم در این فصل؛ بازیکنی که چند دقیقه پس از بازکردن روزه‌اش مقابل چلسی، هت‌تریک کرد. موضوعی که در این بازی بسیار درخشان بود، روی دیگر بازی بنزما بود. موضوعی که معمولا از بازیکنی جوان انتظار دارید تا اینکه از بازیکنی مسن‌تر ببینید؛ چیزی که رونالدو یا ابراهیموویچ در زمانی که هم‌سن بنزما شده بودند، دیگر انجام نمی‌دادند. کریم بنزما پیش از آن هم دو گل با ضربه سر که جزو بهترین گل‌هایی است که می‌توانید ببینید، به ثمر رسانده بود. اما گل سوم او کیفیتی ویژه داشت؛ زیبایی‌ای که از بی‌پروایی جسورانه آن ناشی شده بود.

سی ثانیه از آغاز نیمه دوم گذشته بود و چلسی که اختلاف دوگله را کمی پیش از پایان نیمه اول کم کرده بود، حملاتی همه‌جانبه را روی دروازه رئال آغاز کرده بود. کاسمیرو در تلاش برای کم‌کردن این فشار، زیر توپ زد تا آن را جلو بفرستد و بنزما شروع به دویدن کرد.
او از پست دفاع‌چپ رئال شروع کرد و به محض اینکه توپ بار دیگر به زمین برگشت، سرعتش را بالا برد. زمانی که ادوارد مندی، دروازه‌بان چلسی، این توپ را عجولانه با سینه مهار کرد، بنزما از تیاگو سیلوای کُند عبور کرد و به سمت توپ رفت؛ درست مانند کوسه‌ای که به شکارش چشم دوخته است و با سرعت به سمت آن حرکت می‌کند.

مندی می‌دانست که به دردسر افتاده است و سعی کرد این مشکل را از سرش باز کند و آن را به آنتونیو رودیگر منتقل کند، اما این دروازه‌بان حتی نتوانست پاس درستی ارسال کند و زمانی که رودیگر سعی کرد برگردد و به سمت توپ برود، چشمان بنزما برق زد. رودیگر بیهوده تلاش کرد که بدنش را بین مهاجم و توپ قرار دهد؛ حرکتی که در ۹۹ درصد موارد نتیجه‌بخش است، اما این‌بار نبود. بنزما با سرعت از او عبور و توپ را وارد دروازه خالی کرد.

حرکت از محوطه جریمه رئال‌مادرید تا بازکردن دروازه خالی چلسی در دوازده ثانیه. اگر بنزما این نفوذ را آغاز نکرده بود، هیچ‌یک از این اتفاق‌ها رخ نمی‌داد. فقط به این فکر کنید چقدر بعید بود که این استارت و طی‌کردن طول زمین چنین نتیجه‌ای داشته باشد، چقدر ممکن بود که مندی توپ را دریافت کند، آن را به‌درستی به رودیگر پاس بدهد و مرحله جدیدی از مالکیت توپ چلسی را آغاز کند. فکر کنید چقدر برای بنزما منطقی‌تر بود که بار دیگر در زمین عقب بکشد و انرژی‌اش را برای نیمه دوم طولانی پیش‌رو ذخیره کند و به چلسی یادآوری کند که آنجا حضور دارد و به همین اکتفا کند، اما اشتیاق او برای زیرفشار قراردادن دفاع و دروازه‌بان حریف، درنهایت باعث به‌اشتباه‌انداختن مندی شد؛ درست مانند اتفاقی که ماه گذشته در برنابئو برای دوناروما رخ داد و درمجموع عطش و بلندپروازی او برای برد را نشان می‌داد، حتی زمانی که تیمش شانس اصلی پیروزی به حساب نمی‌آمد. بنزما بیشتر از هر بازیکن دیگری مانده است تا تیمش را هدایت کند و نمادی از بهترین ویژگی‌های این باشگاه باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->